неділя, 31 січня 2016 р.

До уваги учнів школи! В зв'язку з призупиненням занять, пропонуємо вам попрацювати самостійно і виконати наступні завдання:

Географія 6- А, 6- Б, 6 – В  (вчитель Ворона О.В.)
1.     Опрацювати текст підручника параграфи – 29,30,31
2.     Висновки до кожного параграфу записати в зошит
3.     Завдання №1,2 (практична робота,підручник сторінка 122) виконати в робочому зошиті.
4.     Завдання №1  (практична робота, підручник сторінка 125) виконати в робочому зошиті. 


Географія  7-А, 7-Б, 7 –В (вчитель Ворона О.В.)
1.     Завершити практичну роботу № 7 – Австралія,в зошиті з друкованою основою. (Не забувайте писати висновок!!!!)
2.     Опрацювати текст підручника «Органічний світ Австралії»
3.     Заповнити таблицю (За зразком)
Назва
природної зони
Кліматичні умови
(середні температури, кількість опадів)
Ґрунти
Рослинний світ
Тваринний світ

4.     Виписати в робочий зошит назви найвідоміших природних об’єктів занесених до Списку природної спадщини ЮНЕСКО.
5.     Готуємось до роботи «Хто такий, що таке?»
Географія  8-А, 8 –В (вчитель Ворона О.В.)
Скласти характеристики  річок України  за планом:
1.     Назва річки, її походження.
2.     Басейн океану, до якого належить річка.
3.     Місце витоку і гирла, напрямок течії.
4.     Особливості будови річкової долини у верхній, середній та нижній течії; наявність порогів, водоспадів.
5.     Основні притоки річки.
6.     Географічні пояси, що їх перетинає річка.
7.     Види живлення річки (снігове, дощове,мішане).
8.     Особливості водного режиму (повінь, паводок, межень).
9.     Господарське використання річки.
10. Проблеми господарського використання і заходи, що вживаються для збереження вод річки.
Річки:  Дніпро, Дунай, Південний Буг, Десна, Прип’ять, Дністер, Сіверський Донець, Інгул, Прут.
* Підготувати презентацію за темою: «Озера України», «Водосховища України», «Болота України» ( за бажанням)
Біологія 6 –Г, 6 – Д,6 - Є (вчитель Ворона О.В.)
1.     Опрацювати текст підручника параграфи26,27,28.
2.     Терміни, які зустрічаються в тексті параграфів занотувати  в робочий зошит.
3.     Заповнити зошит з друкованою основою сторінки:38, 39, 40, 41, 43
     
      Географія 7 клас, (вчитель Хохлова І.М.)
      Опрацювати &31 (підручник Бойко), зробити план-конспект.
    
     Хімія (Вч. Іванащенко О.А.)
     7 клас 
    1. Повторити &16, впр. 121,124
    2. Опрацювати &14 (до "Хімічне рівняння"), заповнити стор. 65-66 у робочому зошиті.
      9 клас.
    1. Опрацювати &18 (зробити конспект). Вправи № 169, 175 (ст.116).
    2. В робочому зошиті виконати завдання на стор. 56 та тренувальні вправи 1-6 на стор. 58.
      10 клас. 
    1. Опрацювати  &14, виконати тренувальні вправи:
    Тренувальні вправи.
1. Укажіть формули речовин, які використовують для виробництва скла
   А Na2CO3,  CaCO3,  SiO2;               Б К2CO3,  CaCO3,  Cr2O3; 
    В  Na2CO3,  РbO2,  SiO2;                 Г К2CO3  CaCO3  SiO2.
2. Укажіть продукти силікатної промисловості
А  облицювальна плитка;    Б поліетилен;    В лабораторний посуд;
Г порцеляновий посуд;        Д  цегла.
3. Чим відрізняються між собою звичайне і кварцове скло?
4. Чому скло, з якого виготовляють пляшки, має зелений та коричневий колір?
5. Чому для хімічних дослідів використовують, як правило, посуд із скла, а не з прозорої пластмаси?
6. На яких властивостях цементу ґрунтується його використання?
7. Обчисліть масову частку силіцій оксиду у звичайному склі.
2. Опрацювати &15, впр. №146, 147.
 11 клас. 
1. Опрацювати &18, зробити конспект. 
2. Виконати завдання №3-4 (завдання для самоконтролю), та №6-8 (додаткові завдання), стор. 102-103.
                      Вчитель Мажара А.О.
  
ХІМІЯ
8 класи
Вивчити
Повторити
1.      Завдання за підручником.
Автори Попель П.П., Крикля Л.С. 
Опрацювати § 19.
с. 119 № 174 (письмово)
2.      Виконати завдання в робочому зошиті на с. 66
Матеріали для підготовки ви знайдете тут:
http://biochem18.at.ua/load/na_dopomogu_uchnjam/khimija_8_klas/znachennja_eksperimentalnogo_metodu_v_khimiji/3-1-0-24
Правила техніки безпеки в кабінеті хімії
БІОЛОГІЯ
8 класи
Вивчити
Повторити
1.      Опрацювати текст підручника §31
2.      Випишіть з тексту §31 наукові терміни, що позначають нові поняття, і знайдіть їх визначення в підручнику, енциклопедичному словнику, Інтернеті.
3.      Скласти опорний конспект в зошиті «Загальні ознаки хордових».
Матеріали для підготовки ви знайдете тут:
http://biochem18.at.ua/load/biologija_8_klas/materiali_do_uroku_zagalna_kharakteristika_tipu_khordovi_pidtipi_bezcherepni_ta_cherepni_khrebetni/5-1-0-21


     Біологія (вчитель Бондар Г.С.)
      9 клас.    Опрацювати тему "Ендокринна регуляція і розмноження", &46-52. Зробити план-конспект, дати відповіді на запитання.
      10 клас. Опрацювати тему "Одномембранні, двомембранні, надмембранні структури. Мітоз, мейоз", &20-26
      Зробити план-конспект, дати відповіді на запитання.
      11 клас. Опрацювати тему "Популяції, екосистема, біосфера", &24-29.  
       Зробити план-конспект, дати відповіді на запитання.
        Географія (вчитель Якушенко О.В.)     
          6 класи
    Опрацювати параграфи & №29,30,31,32.
       8 клас
      Опрацювати тему: "Внутрішні води України". Параграфи : &№24,25,26.
      9 клас
     Опрацювати  теми : "Промисловість будівельних матеріалів. Легка промисловість. Художні промисли. Харчова промисловість
    10 клас
      Вивчити країни і столиці Європи.
      Теми   Загальний склад регіону.    Федеративна Республіка Німеччина.
·        Велика Британія.
     11 клас економіка
    Опрацювати  &№19,20,21.
     
        Біологія (вчитель Хохлова І.М.
     6 клас. 
    Біологія - Опрацювати &32, зробити план-конспект.
     7 клас. 
     Біологія - &31 (підручник Запорожець), зробити план-конспект. 
     9 клас. 
     Біологія -   &46-47, написати план-конспект. 
     
     Біологія (вчитель Жердій А.О.)
      7-А, 7-Б, 7-В кл. &28-29, скласти план-конспект.
     



Немає коментарів:

Дописати коментар