План роботи циклового методичного об'єднання

ПЛАН
РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ 
ВЧИТЕЛІВ ХІМІЇ,  БІОЛОГІЇ ТА  ГЕОГРАФІЇ.                                на 2019– 2020н.р.
Моніторинг методичної роботи вчителів
географії, біології та хімії за 2018-2019 н.р.

Вчителі ЦМО працювали над проблемою:
     «Підвищення якості та результативності сучасного уроку через впровадження інформаційних ,  мультимедійних та інших інноваційних технологій в навчальний процес».  
Вивчення даної теми було розпочато у 2015 році і продовжено у 2018-2019 н.р.
В 2018-2019 н.р. вчителі МО працювали над вирішенням завдань:
·        розвиток в учнів інтересу до знань, формування творчої особистості;
·        використання інформаційних технологій, методу проектів, моделювання педагогічних ситуацій;
·        виховання компетентної особистості учня для життя в інформаційному суспільстві;
·        поєднання всіх видів діяльності учнів та вчителів для розвитку спільної творчості;
·        формування в учнів стійких мотиваційних установок і  застосування набутих знань про здоровий спосіб життя та системи підтримки здоров’я;
·        організація самоосвітньої діяльності, науково-дослідницької роботи вчителів;
·        впровадження принципу органічного взаємозв¢язку навчання та розвитку обдарованих дітей.
Дані завдання є вирішальними у роботі кожного педагога у сьогоденні і знайдуть продовження у наступному навчальному році.

На засіданнях м/о були обговорені такі питання:
1. Про покращення роботи з обдарованими учнями, підготовку завдань і організацію проведення шкільних олімпіад з біології, хімії,  географії та підготовку до участі в міських олімпіадах.
2. Розмова на актуальну тему: «Єдність педагогів і учнів у навчально-виховному процесі. Навчання без примусу».
3. Обговорення Концепції нової української школи та перспектив її реалізації у процесі навчання.
4. Обмін досвідом: «Шляхи формування в учнів мотивації до навчання. Застосування творчих завдань з метою формування в учнів творчого мислення на уроках».
5. Майстер – клас вчителя Харитонової Ю.В., що атестується: «Інтерактивні форми і методи роботи на уроках біології та хімії».
6. Обмін досвідом: «Екологічне виховання учнів на уроках природничих наук та в позакласній роботі».
7. Аналіз, самооцінка та корекція власної педагогічної діяльності вчителя як результат підвищення кваліфікації. Творчий  звіт вч. Ворони О.В., Жердій А.О.
8. Обговорення підсумків міських олімпіад з біології, географії та хімії.

Протягом року вчителі прийняли участь
·     у роботі методичних семінарів міста;
·        у загальношкільному STEM- проекті «Зірки». Над проектом «Сонце – зірка, що дає нам життя», працювали учні 9-А класу під керівництвом вчителів Ворони О.В., Харитонової Ю.В., Іванащенко О.А., Мажари А.О.;
·        у Всеукраїнській  Інтернет-олімпіаді «На Урок» (учні 9-А, 10-А кл.)
·        у педагогічній практиці здобувачів освіти курсів підвищення кваліфікації учителів освітньої галузі природознавства. 
В рамках семінару проведено: 1) Відкритий урок з хімії у 8-Б кл, «Оксиди, їх склад, назви. Класифікація оксидів. Оксиди в природі», вч. Мажара А.О. 
2) Відкритий урок з біології у   6-Б класі,  «Плід, поширення плодів. Лабораторне дослідження «Будова плода», вч. Харитонова Ю.
3)  Майстер-клас, вч. Іванащенко О.А.: «Організація самостійної роботи учнів на уроках хімії. Використання робочих зошитів з хімії для учнів 7—9 класів».
 4) Ознайомлення з роботою МО вч. хімії, біології та географії .    
   Презентація STEM- проекту: “Сонце—зірка, що дарує нам життя”.  
·      у Міжнародному природничому інтерактивному конкурсі «Колосок».
Протягом року вчителі підвищували свою кваліфікацію:
1). Вчитель Харитонова Ю.В.
ü була учасницею четвертої національної (не)конференції для шкільних педагогів EdCamp Ukraine 2018 м.Харків;
ü участиця тренінгу «Цифрове громадянство та безпека»;
ü Взяла участь у конкурсі #SuperUrok 2019 від компанії EdPro (квітень-травень 2019), де було представлено відео презентація уроку у 6-му класі «Історичний розвиток органічного світу», урок увійшов в десятку найкращих уроків.
2). Вчитель Мажара А.О
ü пройшла курси підвищення кваліфікації у КОІППО;
ü взяла участь у тренінгу "STEM-освіта: напрям інтеграції предметів природничого-математичного циклу (КОІППО);
ü разом з учнями 7-го класу створили дослідницький проект "Секрети чаю в пакетиках";
ü прийняла участь у Всеукраїнському конкурсі на кращий план-конспект уроків природничих дисциплін із елементами медіа грамотності.
3). Вчитель Іванащенко О.А.
ü взяла участь у тренінгу "STEM-освіта: напрям інтеграції предметів природничого-математичного циклу (КОІППО);
ü в рамках освітнього проекту «На урок» взяла участь у вебінарі «Інтерактивні ігри як освітній інструмент сучасного вчителя»;
ü участь у конференції «Психолого-педагогічні аспекти роботи вчителя, класне керівництво та виховна робота» .
Проведено відкриті уроки:
1.     з хімії у 8-Б класі "Кристалічні гратки", вч. Мажара А.О.;
2.     з географії в 6-А класі: «Внутрішні процеси, що зумовлюють зміни в земній корі та на поверхні земної кулі. Рухи земної кори. Землетруси». смартфонів учнів; вч. Ротар О.С.;
3.     з географії в 6-Б класі: «Внутрішні процеси, що зумовлюють зміни в земній корі та на поверхні земної кулі. Рухи земної кори. Землетруси», вч. Ворона О.В.;
4.     з географії у 6-Д класі: «Будова атмосфери», вч. Якушенко О.В.;
5.     з біології в 6-А класі: «Різноманітність суцвіть», вч. Жердій А.О.;
6.     з хімії в 11-Б класі: «Мило, його мийна дія. Відомості про синтетичні мийні засоби, їх значення. Захист природи від забруднення синтетичними мийними засобами», вч. Іванащенко О.
    На своїх уроках вчителі застосовують інтерактивні форми роботи, а також працюють в блогах: Ворона О.В. http://voronaso.blogspot.com/; 
Якушенко О.В. http://18liakushienko.blogspot.com/ .
Ротарь  Оксана Сергіївна.  Інтернет-ресурс вчителя. 
Події та заходи, які відбуваються протягом року в методичному об’єднанні, висвітлюються на блозі МО: https://hbg18.blogspot.com/
    В рамках програми «Обдарована дитина»  проведено шкільні олімпіади з біології, географії та хімії, переможці яких прийняли участь в міських та обласних олімпіадах.

Підсумки ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з хімії, географії та біології, 2018-2019 н.р.
1.Географія, Вч. Ворона О.В.
·        Довгий Георгій, 9-Б кл. – ІІІ місце;
·        Москаленко Максим, 10-А клас, ІІІ місце.
2. Хімія, Вч. Іванащенко О.А.
·        Шатня Валерія, 11 Б клас, ІІ місце.
·        Москаленко Максим, 10-А клас, І місце.
·        Черепанова Тетяна, 9-А клас, І місце.
·        Ткаченко Дарья, 8-А кл., ІІ місце.
·        Романов Руслан, 8-Б кл, ІІІ місце.
·        Довгий Георгій, 9-Б клас, ІІІ місце.
3. Біологія, вч. Харитонова Ю.В.
Подурець Анастасія, 11-Б клас, ІІ місце.
Підсумки ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з хімії, вч. Іванащенко О.А.
·        Шатня Валерія, 11 Б клас, І місце.
·        Москаленко Максим, 9-І клас, І місце.
·        Черепанова Тетяна, 9-А клас, ІІ місце.
Учні Шатня Валерія та  Москаленко Максим, стали учасниками ІV етапу Всеукраїнської олімпіади з хімії.
Одним із основних засобів підвищення майстерності вчителя, його загальної культури є самоосвіта. Важливий напрям у самоосвіті вчителів — підвищення педагогічної кваліфікації, переосмислення змісту й методів своєї роботи з огляду на нові вимоги педагогічної й психологічної науки. Протягом року кожний педагог ЦМО працював над певною проблемою.
Серед питань методики викладання особливу увагу слід приділити прийомам диференційованого навчання, розумової діяльності учнів, розвитку самостійності, практичних навичок, установленню зв'язків урочних та позаурочних занять тощо.
  Вчителям хімії, біології та географії потрібно вести цілеспрямовану роботу по:
·        розвитку в учнів інтересу до знань, формування творчої особистості;
·        використанню інформаційних технологій, методу проектів, моделювання педагогічних ситуацій;
·        вихованню компетентної особистості учня для життя в інформаційному суспільстві;
·        поєднанню всіх видів діяльності учнів та вчителів для розвитку спільної творчості;
·        формуванню в учнів стійких мотиваційних установок і  застосування набутих знань про здоровий спосіб життя та системи підтримки здоров’я;
·        організації самоосвітньої діяльності, науково-дослідницької роботи вчителів;
·        впровадженню принципу органічного взаємозв¢язку навчання та розвитку обдарованих дітей.
Завдання та пріоритетні напрямки освітньої діяльності МО
Методичне об’єднання працюватиме над реалізацією шкільної проблеми:
«Підвищення якості навчально-виховного процесу з метою всебічного розвитку учнів наукового ліцею як особистості та найвищої цінності суспільства».
Перед методичним об’єднанням в 2019-2020  н.р. постають такі завдання:
-      формування компетентної особистості учня, його світогляду, розвиток його здібностей та обдарувань;
-      оновлення теорії і практики навчання та виховання; розвиток новаторських пошуків;
-      активізація розумової діяльності та розвиток ключових компетентностей учнів шляхом використання інформаційно-комунікативних технологій;
-      забезпечення кожній дитині рівного доступу до якісної освіти;
-      посилення практично-діяльнісної компетентності та творчої складової навчальної праці на уроках;
-      підвищення ефективності самостійної навчальної діяльності учнів у процесі вивчення наук природничого  циклу;
-      впровадження ефективних форм роботи з обдарованими дітьми;
-      організація роботи щодо охорони та поліпшення стану довкілля. Формування відповідального та дієвого ставлення до навколишнього середовища, розуміння взаємозв'язку природи і людини;
-      формування в учнів стійких мотиваційних установок і  застосування набутих знань про здоровий спосіб життя та системи підтримки здоров’я;
-      надання допомоги вчителю у вирішенні актуальних проблем навчання та виховання школярів, підвищення професійної компетентності вчителів шляхом удосконалення традиційних і розвитку нових педагогічних технологій в умовах допрофільної та профільної освіти;
-      формування позитивного ставлення педагогів до методичної роботи та їх умінь здійснювати науково - дослідницьку роботу;
-      спрямування педагогів на активну, творчу трансформацію ідей видатного педагога В.О.Сухомлинського.

Циклове методоб¢єднання вчителів хімії, біології, географії, історії та правознавства у 2019– 2020 н.р. продовжує працювати над педагогічною проблемою : «Підвищення якості та результативності сучасного уроку через впровадження інформаційних ,  мультимедійних та інших інноваційних технологій в навчальний процес».
II Список членів методичного об`єднання
1.     Іванащенко О. А., освіта вища, вчитель хімії, вища категорія, методист, відмінник освіти. Рік атестації 2016, пройшла курсову перепідготовку у КОІППО в 2015 р., загальний стаж  – 40 років. Викладає хімію в 10-х , 9-А,  Б класах,  8- х класах та в 11-х кл.
2.     Ворона О.В., освіта вища, вчитель географії і біології, вища кваліфікаційна категорія; викладає географію та біологію в 7-х,  10-х, 11-х класах та природознавство в 5 класі. Пройшла курсову перепідготовку у КОІППО в вересні 2013 року, останній рік атестації – 2015, загальний стаж роботи – 18 років. 
3.     Якушенко О. В., освіта вища; спеціаліст ІІ категорії, рік атестації – 2017. Закінчила у 2009 р. Кіровоградський педагогічний університет, спеціаліст з географії, основ економіки та краєзнавчої туристичної роботи. Стаж роботи 7,5 роки. Викладає географію в 6-, 7-, 8-, 9-х класах. 
4.     Харитонова Ю. В., освіта вища, вчитель  хімії та біології, ІІ кваліфікаційна категорія; закінчила Кіровоградський державний пед. університет у 2010 році. Останній рік атестації – 2015. Загальний стаж роботи 9 років. Викладає хімію у 11-А класі та біологію в 9-, 10-, 11-х класах. 
5.     Мажара А.О., освіта вища, вчитель хімії та біології, спеціаліст. Закінчила Кіровоградський державний пед. університет у 2014 році. Курсова перепідготовка – 2019 рік. Викладає хімію в 7-, 8-, 9- х класах в 11-Б кл. та біологію у 8-х класах. Стаж роботи 5 років.
6.     Хохлова І.М., освіта вища, вчитель географії та біології, вища кваліфікаційна категорія. Стаж роботи 16 років. Останній рік атестації -2015. Пройшла курсову перепідготовку у 2017  році в КОІППО. Викладає географію та біологію в 6-х класах, та біологію в 11-х класах.
7.     Криворот О.С., освіта вища, вчитель біології та хімії, ІІ кваліфікаційна категорія. Пройшла атестацію в 2016 році. Стаж роботи 7 років. Викладає біологію в 7-, 9-х класах та хімію в 7-х класах.
8.     Ротар О. С., освіта вища, вчитель історії та географії, І кваліфікаційна категорія; соціальний педагог. Пройшла курсову перепідготовку у квітні 2018  року, останній рік атестації – 2018. Викладає географію у 6 класах. Загальний стаж роботи 15 років.

ІІІ Організація самоосвіти вчителів хімії, географії та біології.
Теми річних рефератів
1. Іванащенко О.А. «Самостійна робота школярів на уроках хімії. Робота зі здібними та обдарованими дітьми».
2. Ворона О.В. «Використання інформаційних технологій як один із шляхів розвитку творчої особистості школяра».
3. Якушенко О.В. «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках географії з використанням інноваційних технологій».
4. Харитонова Ю.В. «Інтерактивні форми і методи роботи на уроках біології та хімії».
5. Мажара А.О. «Мотивація пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії та біології шляхом використання компетентнісних завдань».
6. Хохлова І.М. «Використання STEM - технологій на уроках».
7. Криворот О.С. «Підвищення ефективності пізнавальної діяльності учнів шляхом впровадження сучасних новітніх технологій».
8. Ротар  О.С. «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках географії через впровадження активних та інтерактивних технологій навчання».

ІV Зміст і організаційні заходи щодо підвищення рівня ділової кваліфікації педагогічних кадрів
№ з/п
Зміст роботи
Дата впровадження, відповідальний
Відмітки про викон.
1.
Враховуючи наслідки минулого навчального року, результати діагностування, погодити з учителями теми річних рефератів.
До 15.09.19
Іванащенко О.А.

2.
Ознайомлення з Листом МОНУ про особливості викладання предметів у 2019-2020 н.р. на засіданні методичного об’єднання.
29.08.19.
Іванащенко О.А.

3.
Здійснювати інформаційне забезпечення  вчителів з питань запровадження освітніх інновацій (ознайомлення з науковими статтями, фаховими виданнями, сучасними науково-методичними посібниками, монографіями, рекомендаціями конференцій для самостійного опрацювання).
Протягом року; голова МО

4.
Забезпечити участь вчителів біології, хімії та географії в методичних семінарах міста.
Протягом року, вчителі ЦМО.

5.
Ознайомлення з методиками використання інноваційних технологій при проведенні уроків географії, хімії та біології.
Протягом року.

6.
Участь в Хакатоні для вчителів «STEM-урок: методичні підходи та гендерні стереотипи».
29.09.-01.10.19.
м. Одеса. Вчителі за бажанням.

7.
Ознайомлення із сервісом для створення ментальних карт з метою використання в роботі.
І семестр, вч. географії.

8.
Практичні вміння вчителя при роботі з засобами ІКТ.  Групова консультація
Січень 2020,
вч. інформатики Литвиненко О.В.

9.
Участь у шкільному STEM -проекті «Зорі».
Листопад-лютий. Вч. МО

10.
В рамках міського семінару вчителів хімії та біології відкритий урок з біології в __ класі.
.
Жовтень,  вч. Хохлова І.М.

11.
Відкритий урок з хімії в 11-А класі: «Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму».
Лютий, вч. Іванащенко О.А.

12.
Відкритий урок з географії в __ класі.
Грудень, вч. Ротар О.С.

13.
Відкритий урок з географії в ______ класі.
Січень 2020, вч. Ворона О.В.

14.
Відкритий урок з географії у 7-Д класі: «Географічне положення Антарктиди. Дослідження материка.».
Січень 2019, вч. Якушенко О.В.

15.
Атестація вчителів  Ворони О.В.,
Харитонової Ю.В., Мажари А.О.
Згідно плану школи.

16.
Відкритий урок з хімії в 7-Д класі: «Визначення валентності за формулами бінарних сполук».
Листопад,
вч. Криворот О.С.


V Вивчення, узагальнення та впровадження передового  досвіду.
№ з/п
Зміст роботи
Дата впровадження, відповідальний
Відмітки про викон.
1.
Впроваджувати досвід роботи вчителя географії та біології Ворони О.В.
Протягом року. Вчителі МО.

2.
Вивчення досвіду роботи вчителя хімії Іванащенко О.А.  з проблеми «Самостійна робота школярів на уроках хімії. Робота зі здібними та обдарованими дітьми».   
Протягом року. Вчителі МО.

3.
Авторська година вчителя, що атестується: «Мотивація пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії та біології шляхом використання компетентнісних завдань»
Січень 
Мажара А.О.


4.
Майстер – клас вчителя, що атестується: «Інтерактивні форми і методи роботи на уроках біології та хімії».
Жовтень, 
Харитонова Ю.В.

5.
Взаємовідвідування  уроків вчителів хімії, географії та біології.
Протягом року. Вчителі МО.

6.
Презентація досвіду роботи з проблеми: «Використання інформаційних технологій як один із шляхів розвитку творчої особистості школяра»
Січень, 
вч. Ворона О.В.

7.
Моніторинг рівня досягнень вчителів.

Травень,



VІ Заходи по вивченню та підвищенню знань, умінь та навичок учнів.
№ з/п
Зміст роботи
Дата проведення, відповідальний
Відмітка про виконання
1.
Продовжити роботу по виконанню програми «Обдарована дитина». З цією метою:                                                               - поновити базу даних «Обдаровані діти»;   - залучати учнів до участі у дистанційних олімпіадах;                                                      - організувати та провести шкільні олімпіади з біології , географії та хімії;        - прийняти участь в міських олімпіадах з біології, географії та хімії;                               - залучати учнів до участі у роботі МАН.


Вересень, 2019.

Жовтень, 2019р, вчителі МО.     За планом ЦМСПС   Вересень – жовтень, 2019.

2.
Участь у міжнародному конкурсі з природознавства «Осінній колосок».
Жовтень – грудень. Хохлова І.М.

3.
В рамках STEM-освіти, робота над проектом «Зорі».
Листопад – лютий.    Вч. МО, учні.

4.

Залучити учнів до участі у Всеукраїнській  Інтернет-олімпіаді «На Урок».  https://naurok.com.ua/olimpiada
01.09-31.10.19     Вчителі МО.

5.
Моніторинг рівня знань з біології, хімії та географії  учнів 9-х класів за І семестр.
Грудень, 2019; вчителі МО

6.
Позакласний захід з хімії:
Хімічний турнір між учнями 8-х класів «Що ми знаємо, що ми вміємо».
Лютий, 2020 р Іванащенко О.А.

7.
Позакласний захід для учнів 6-х класів: «Хочеш пізнати світ – вивчай географію».
Вч. Ворона О.В., Якушенко О.В., Ротар О.С.

8.
Біологічна гра «BIOALIAS» серед учнів 9А, В, Г класів.
Лютий, Криворот О.С.


9.
Моніторинг рівня  знань з хімії учнів 7-х класу «Початкові хімічні поняття».
Травень, 2020 р., Криворот О.С.

10.
Презентація учнями наукового проекту «Зорі».
Лютий – березень.  Учні, учасники проекту, вчителі.

11.
Моніторинг рівня  знань з біології учнів 10-А класу
Травень, 2020,    вч. Харитонова Ю.В.

12.
Конференція науково-дослідницьких робіт обдарованих дітей з біології, хімії, географії.
Травень,  Вчителі, учні.

VІІ  Тематика засідань методоб’єднання.
                                      І засідання (29.08.19.)
1. Аналіз методичної роботи вчителів хімії, біології та географії за 2018-2019 н.р.
2. Про особливості організації навчального процесу з хімії, географії та  біології у  2019-2020 н.р.
3. Обговорення календарно – тематичного планування з хімії, географії, біології.
4. Аналіз роботи вчителів біології, географії та хімії у 2018-2019 н.р.
з обдарованими та здібними дітьми.
5. Про покращення роботи з обдарованими учнями, підготовку завдань і організацію проведення шкільних олімпіад з біології, хімії,  географії та підготовку до участі в міських олімпіадах.
6. Готовність кабінетів до нового навчального року. План роботи кабінету хімії, біології.
ІІ засідання (24.10.19.)
1. Обмін досвідом: «Інтерактивні форми і методи роботи на уроках біології та хімії»; вч. Харитонова Ю.В..
2. Практикум: Вдосконалення блогів вчителів.  Наповнення блогу методичного об’єднання.  Вчителі МО.
3. Обговорення підсумків шкільних олімпіад.
ІІІ засідання (09.01.20.)
1. Авторська година вчителя, що атестується: «Мотивація пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії та біології шляхом використання компетентнісних завдань». Вч. Мажара А.О.
2. Презентація досвіду роботи з проблеми: «Використання інформаційних технологій як один із шляхів розвитку творчої особистості школяра». Вч. Ворона О.В.
3. Обговорення підсумків міських олімпіад з біології, географії та хімії.
4. Аналіз рівня знань, умінь й навичок учнів з предметів природничого циклу за І семестр; результати семестрових контрольних робіт і зрізів знань.
ІV засідання (07.04.20)
 1.  Проблема розвитку творчого мислення учнів (педагогічна майстерня) Теоретична частина:
Ø Формування природничих компетентностей шляхом активізації творчих здібностей. 
Ø Організація самоосвіти на уроках.
Ø Організація дослідницької роботи з обдарованими учнями.
 Практикум: 
Ø Використання онлайнових технологій для організації навчально – виховного процесу (обмін ідеями). Вчителя МО.
2. Аналіз, самооцінка та корекція власної педагогічної діяльності вчителя як результат підвищення кваліфікації. Творчий  звіт вч. Ворони О.В., Жердій А.О.
3. Вивчення рекомендацій МОН України щодо ДПА в 9 класах та ЗНО в 11-х класах у 2019-2020 н.р..
V засідання (28.05.20.)
1. Обговорення пропозицій щодо планування роботи МО на наступний навчальний рік.
2. Аналіз рівня знань, умінь й навичок учнів з предметів природничого циклу за ІІ семестр; результати річних контрольних робіт.
3. Моніторинг рівня досягнень вчителів.

 Робота методоб′єднання в період між  засіданнями
№ з/п
Зміст роботи
Дата
Відповідальні
1.
Взаємоперевірка кабінетів до нового навчального року. Складання паспортів навчальних кабінетів, виготовлення роздаткового матеріалу.
Серпень
Члени МО
2.
Затвердження календарно-тематичного планування на І семестр.
ІІІ декада серпня
Члени МО
3.
Організація позакласної роботи з предметів: індивідуальні заняття, факультативи.
Вересень
Члени МО
4.
Участь у предметних олімпіадах, складання та затвердження завдань до шкільних олімпіад.
Вересень - жовтень
Члени МО

Підготовка учнів до І-ІІ етапів предметної  олімпіади, конкурсу «Колосок».
Вересень - жовтень
Вчителі МО
5.
Участь у міських семінарах-практикумах з
хімії, біології, географії, економіки.
Згідно плану, протягом  року.
Члени МО
6.
Взаємовідвідування уроків вчителями - предметниками.
Жовтень - квітень
Члени МО
7.
Робота над STEM- проектом «Зорі».
Листопад – лютий
Члени МО
8.
Моніторинг навченості учнів з хімії, біології, географії .
Грудень, травень.
Члени МО
9.
Підготовка до державної підсумкової атестації та ЗНО учнів 9-х, 11-х класів.
Квітень – червень
Члени МО
10.
Творчій звіт МО вчителів предметів природничого циклу.
Жовтень, січень.
Члени МО
11.
Атестація вчителів.
Березень
Харитонова Ю.В.,
Ворона О.В., Мажара А.О.
12.
Підсумковий огляд навчальних кабінетів (систематизація учнівських проектів, робіт; ознайомлення з виготовленим навчально-методичним забезпеченням).
Травень, червень.
Члени МО













Немає коментарів:

Дописати коментар