Робота з обдарованими дітьми


Робота із здібними та обдарованими дітьми дуже кропітка, але цікава. Варто учнів зробити співучасниками процесу вироблення цілей, задач, змісту і напрямків навчального процесу, зробити урок по-справжньому відкритим – і станеться диво: він перестане бути засобом технологічного огранювання дитини, а стане простором її живого, самостійного творчого розвитку.
Вчителі Ворона О.В., Іванащенко О.А., Харитонова Ю.В. систематично і цілеспрямовано працювали з обдарованими дітьми як на уроках, так і в позаурочний час. Підтвердженням проведеної роботи є результати предметних олімпіад за 2018-2019 н.р.
Виявлення обдарованих і талановитих дітей - це тривалий процес. Обдарована дитина сама собі допоможе, якщо вчитель творчий, а навчальний процес цікавий, різнобічний, результативний. 
З метою розвитку творчих здібностей учнів в новому 2019-2020 навчальному році вчителям хімії, географії та біології необхідно:
§  Створювати на уроках проблемні ситуації, що вимагають альтернативи, прогнозування, уяви;
§  Розвивати в учнів критичне сприйняття дійсності;
§  Вчити доводити починання до логічного завершення;
§  Надавати можливість виконувати більше навчальних завдань з обов'язковим підвищенням їх складності (при цьому має бути витриманий оптимальний обсяг додаткової роботи, щоб уникнути перевантаження); 
§  Під час опрацювання програмового матеріалу залучати учнів до творчої пошукової роботи з використанням випереджувальних завдань, створювати розвиваючі ситуації;
§  Активно залучати до участі дітей в міських, обласних, Всеукраїнських конкурсах, змаганнях; 
§  Впливати особистим прикладом; 
§  Пам'ятати, що "своєчасно знайти, виховати й розвинути задатки і здібності у своїх вихованців, своєчасно розпізнати в кожному його покликання - це завдання стає тепер найголовнішим у системі навчально-виховного процесу" (В.О. Сухомлинський). 
 Підсумки ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з хімії, географії та біології, 2018-2019 н.р.
1.Географія, Вч. Ворона О.В.
·        Довгий Георгій, 9-Б кл. – ІІІ місце;
·        Москаленко Максим, 10-А клас, ІІІ місце.
2. Хімія, Вч. Іванащенко О.А.
·        Шатня Валерія, 11 Б клас, ІІ місце.
·        Москаленко Максим, 10-А клас, І місце.
·        Черепанова Тетяна, 9-А клас, І місце.
·        Ткаченко Дарья, 8-А кл., ІІ місце.
·        Романов Руслан, 8-Б кл, ІІІ місце.
·        Довгий Георгій, 9-Б клас, ІІІ місце.
3. Біологія, вч. Харитонова Ю.В.
Подурець Анастасія, 11-Б клас, ІІ місце.
Підсумки ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з хімії, вч. Іванащенко О.А.
·        Шатня Валерія, 11 Б клас, І місце.
·        Москаленко Максим, 9-І клас, І місце.
·        Черепанова Тетяна, 9-А клас, ІІ місце.
Учні Шатня Валерія та  Москаленко Максим, стали учасниками ІV етапу Всеукраїнської олімпіади з хімії. 


Переможці ІІ, ІІІ етапу хімічної олімпіади, Учасники Всеукраїнської олімпіади з хімії.

























Kahoot в дії! 
Урок біології.









План роботи з обдарованими дітьми на 2019-2020 н.р.
1. Поновлення інформаційного банку даних обдарованих дітей з хімії, біології,  географії.                                              Вересень,  Іванащенко О.А.  
2. Систематизація матеріалів періодичних видань із проблеми дитячої обдарованості.                                                
                              Протягом І семестру, 2019-2020 н.р.,  Іванащенко                       О.А..                                                                                  
3. Забезпечення до участі обдарованих дітей в олімпіадах та конкурсах різного рівня.
                                                     Протягом року; вчителі ЦМО. 
4. Планування та організація індивідуальних консультацій  з хімії, географії та біології.
                                                   Жовтень,  Іванащенко О.А., Ворона О.В.                                                      
5. Організація та проведення шкільних олімпіад з хімії, біології та географії. 
                                                       Жовтень, 2019 р., вчителі ЦМО.
6. Підготовка учнів до участі  у міських олімпіадах з хімії,  біології,  географії. 
                                                   Жовтень - листопад, 2019 р., вчителі ЦМО.
 7.  Організація та проведення творчих звітів вчителів ЦМО  за результатами роботи з обдарованими дітьми на індивідуальних заняттях.
                                                                                                       11.01.20.
8. Здійснення моніторингу стану здоров'я обдарованих дітей. 
                                                                                                 Грудень, 2019 р.
10. Розробка дидактичних завдань з хімії,географії та біології для роботи з обдарованими учнями на уроках.
                                                                       Протягом року,  вчителі ЦМО. 

Немає коментарів:

Дописати коментар