Робота із здібними та
обдарованими дітьми дуже кропітка, але цікава. Варто учнів зробити
співучасниками процесу вироблення цілей, задач, змісту і напрямків навчального
процесу, зробити урок по-справжньому відкритим – і станеться диво: він
перестане бути засобом технологічного огранювання дитини, а стане простором її
живого, самостійного творчого розвитку.
Вчителі Ворона О.В., Іванащенко
О.А., Харитонова Ю.В. систематично і цілеспрямовано працювали з обдарованими дітьми
як на уроках, так і в позаурочний час. Підтвердженням проведеної роботи є результати предметних олімпіад за 2018-2019 н.р.
Виявлення обдарованих і
талановитих дітей - це тривалий процес. Обдарована дитина сама собі допоможе,
якщо вчитель творчий, а навчальний процес цікавий, різнобічний,
результативний.
З метою розвитку творчих здібностей учнів в новому 2019-2020 навчальному
році вчителям хімії, географії та біології необхідно:
§
Створювати на уроках проблемні
ситуації, що вимагають альтернативи, прогнозування, уяви;
§
Розвивати в учнів критичне
сприйняття дійсності;
§
Вчити доводити починання до
логічного завершення;
§
Надавати можливість виконувати
більше навчальних завдань з обов'язковим підвищенням їх складності (при цьому
має бути витриманий оптимальний обсяг додаткової роботи, щоб уникнути
перевантаження);
§
Під час опрацювання програмового
матеріалу залучати учнів до творчої пошукової роботи з використанням
випереджувальних завдань, створювати розвиваючі ситуації;
§
Активно залучати до участі дітей
в міських, обласних, Всеукраїнських конкурсах, змаганнях;
§
Впливати особистим прикладом;
§
Пам'ятати, що "своєчасно знайти, виховати й
розвинути задатки і здібності у своїх вихованців, своєчасно розпізнати в
кожному його покликання - це завдання стає тепер найголовнішим у системі
навчально-виховного процесу" (В.О. Сухомлинський).
Підсумки ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з хімії, географії та біології,
2018-2019 н.р.
1.Географія, Вч. Ворона
О.В.
·
Довгий Георгій,
9-Б кл. – ІІІ місце;
·
Москаленко
Максим, 10-А клас, ІІІ місце.
2. Хімія, Вч. Іванащенко
О.А.
·
Шатня Валерія,
11 Б клас, ІІ місце.
·
Москаленко
Максим, 10-А клас, І місце.
·
Черепанова
Тетяна, 9-А клас, І місце.
·
Ткаченко Дарья,
8-А кл., ІІ місце.
·
Романов Руслан,
8-Б кл, ІІІ місце.
·
Довгий Георгій,
9-Б клас, ІІІ місце.
3. Біологія, вч. Харитонова Ю.В.
Подурець Анастасія, 11-Б клас, ІІ місце.
Підсумки ІІІ
етапу Всеукраїнської олімпіади з хімії, вч. Іванащенко
О.А.
·
Шатня Валерія,
11 Б клас, І місце.
·
Москаленко
Максим, 9-І клас, І місце.
·
Черепанова
Тетяна, 9-А клас, ІІ місце.
Учні Шатня Валерія та Москаленко Максим, стали учасниками ІV етапу Всеукраїнської олімпіади з хімії.
Переможці ІІ, ІІІ етапу хімічної олімпіади, Учасники Всеукраїнської олімпіади з хімії.
1. Поновлення інформаційного банку даних обдарованих дітей з хімії,
біології, географії. Вересень, Іванащенко
О.А.
2. Систематизація матеріалів періодичних
видань із проблеми дитячої обдарованості.
Протягом І семестру, 2019-2020 н.р., Іванащенко О.А..
3. Забезпечення до участі
обдарованих дітей в олімпіадах та конкурсах різного рівня.
Протягом року; вчителі ЦМО.
4. Планування та організація
індивідуальних консультацій з хімії, географії
та біології.
Жовтень, Іванащенко О.А., Ворона О.В.
5. Організація та проведення шкільних
олімпіад з хімії, біології та географії.
Жовтень, 2019
р., вчителі ЦМО.
6. Підготовка учнів до
участі у міських олімпіадах з
хімії, біології, географії.
Жовтень - листопад, 2019 р., вчителі
ЦМО.
7.
Організація та проведення творчих звітів вчителів ЦМО за результатами роботи з обдарованими дітьми
на індивідуальних заняттях.
11.01.20.
8. Здійснення
моніторингу стану здоров'я обдарованих дітей.
Грудень, 2019 р.
10. Розробка дидактичних
завдань з хімії,географії та біології для роботи з обдарованими учнями на
уроках.
Протягом
року, вчителі ЦМО.
Немає коментарів:
Дописати коментар